::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to this not-so-interesting blog :D


Bigfoots!


    Adik manis & abang kacak,
    Sila tinggalkan jejak di bawah! Terima kasih daun keladi,
    lain kali datang lagi



    My one and only

    Photobucket Photobucket Photobucket

    Credits!

    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: Cikmimin
    Re-Edited By: Your Name
    Others:   





    Aku sekarang berada dalam keadaan yang sangat penat dan bosan. dalam keadaan jemu dan menyampah tahap petala kelapan. penat bosan jemu menyampah dengan satu benda dan satu kerja yang aku kena siapkan untuk masa yang agak singkat. Iaitu, FOLIO SENI ASDFGHJKL! Argh rasa macam nak hentak kepala kat dinding je bila mengenangkan lukisan lukisan dekat atas meja study tu. Rasa nak minum acid je bila tengok water color kertas marker yang berselerak kat situ. Serious tension stress penat semua ada. Bila sebut je folio seni kena lukis dan kaler semua orang cakap senang. meh sini aku nak tengok kau lukis dan warna sebanyak 30 lukisan dalam masa beberapa minggu. Lain la kalau aku ni pelukis terhadal seantero dunia. memang lah pejam mata je aku lukis kaler semua lukisan tu.

    Kalau bukan lukisan tu semua yang bakal menjamin masa depan aku, tak ada makna nya aku nak menghabiskan most of my time doing that freakin works.. Nasib baik untuk spm nasib baik untuk mengejar cita cita aku. tak apa, buat slow slow :). Dan alhamdullilah jugak sebab tinggal a few drawings lagi untuk aku siapkan sebelum puasa. lepas settle je folio dan kasut seni ni memang aku nak rehat tenangkan fikiran. ceh. iyelah lepastu nak kusutkan kepala dengan 9 subjek pulak. mana nak hafal, nak baca.. trial lagi 2 bulan je. 2 FREAKIN' MONTHS!!!!! Hopefully sempat lah aku nak study semua :/, insyaAllah. hmm imma take a short nap now. so, BYE! x